Elev
Jeg forstår ikke en lektion.
Hvis noget er uklart, eller du har brug for støtte, er du altid velkommen til at skrive til os. Vi svarer roligt og i et tempo, der passer.
Du behøver ikke formulere dig perfekt. Skriv som du kan, så hjælper vi med resten.
Jeg forstår ikke en lektion.
Jeg vil gerne hjælpe mit barn.
Jeg vil bruge FIBO i min undervisning.
Start med overblikket. FIBO viser lektionen i en rolig rækkefølge.
Ja. Skriv kort hvad der er uklart, så hjælper vi med næste skridt.
FIBO udvikles af Nærskab med fokus på tydelig støtte i undervisningen.